31 augusti 2014

Nor Bannog på TullCon II

Jag hojtade ju när jag skulle till GothCon, så då kan jag väl gott hojta nu när TullCon närmar sig också. Om du befinner dig tillräckligt nära Stockholm (eller är tillräckligt spelsugen för att åka dit i alla fall) så rekommenderar jag varmt ett besök, det var riktigt trevligt ifjol och blir det säkert i år också.

Jag kommer ha med mig de få Nor Bannog-häften jag har kvar och några exemplar av Wilhelm Persons Okult. Gissningvis kommer du hitta dem tillsammans med de spel som Mikael ”krank” Bergström har med sig, men inget är spikat än. Den som inte är bekant med Mikaels spel (t.ex. Rotsystem, More Than Human och Evolutionens Barn) kan kolla in dem på urverkspel.com. Själv är jag peppad på att försöka få provspela senaste revisionen av Null State.

Om stjärnorna står rätt så kanska jag lyckas förbereda något till Saga att ha med mig och spelleda om intresse finns.

Hoppas vi ses på TullCon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar